تولیدی ملحفه‌ عرض دو متر

پارچه های ملحفه ای شامل پارچه هایی با جنس های مختلف بوده که در عرض های متفاوتی وجود داشته و از آن جمله ملحفه‌ عرض دو متر می باشد. به طور کلی انواع ملحفه را می توان یکی از پرکاربردترین پارچه ها در صنعت نساجی دانست که مصارف مختلفی در تولیدات مختلف همچون رو تختی، روبالشتی، لحاف و بسیاری از تولیدات دیگر داشته و جزو پارچه های پر فروش بازار محسوب می گردند. بر این اساس امروزه تولیدی های مختلفی به تولید و عرضه انواع ملحفه در عرض های گوناگون همچون ملحفه عرض دو متر فعالیت های گسترده ای دارند.تولیدی ملحفه‌ عرض دو متر

ملحفه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

ملحفه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ ملحفه از جمله پارچه های پر فروش در بازارهای مختلف کشور بوده که در انواع جنس ها و طرح ها و در ابعاد و عرض های مختلف در بازار یافت می شود که متناسب با سلایق مشتری و مطابق با نیاز آن ها انتخاب و خریداری می گردد. لازم به ذکر بوده امروزه انواع پارچه های ملحفه ای را در جنس های مختلف می توان در بازار مشاهده نمود که از آن جمله ملحفه درجه یک بوده که با توجه به کیفیت اعلای خود مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نموده و بسیار پر فروش می باشند‌. ممکن است برای مشتری این سوال پیش بیاید که ملحفه درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال می توان به موارد زیر به عنوان بهترین و مهم ترین ویژگی های بارز ملحفه درجه یک اشاره نمود:

  • ملحفه درجه یک از بهترین جنس پارچه یعنی پنبه تشکیل شده است.
  • پارچه ملحفه ای درجه یک و اعلا با شستشو، کیفیت خود را از دست نمی دهد.
  • این پارچه همچنین دارای ثبات در رنگ بوده و با شستن و یا استفاده زیاد، کمرنگ نمی شود.
  • ملحفه درجه یک دارای بافت لطیف و نرمی بوده و فرد احساس بسیار خوبی روی آن دارد.
  • همچنین ملحفه درجه یک هیچگونه حساسیت و آلرژی برای پوست فرد ایجاد نمی کند‌.

توزیع کننده ملحفه‌ عرض دو متر

توزیع کننده ملحفه‌ عرض دو متر پارچه های ملحفه ای درجه یک یکی از پر فروش ترین پارچه ها در بازارهای داخلی بوده که با توجه به کیفیت بالای خود، در بازارهای خارجی نیز مورد توجه ویژه ای بوده و جزو پارچه های صادراتی محسوب می شوند‌ که صادرات آن توسط شرکت صادرات پارچه ملحفه ای متخصص در این امر صورت می گیرد. این مرکز نیز به عنوان توزیع کننده ملحفه در بهترین کیفیت های تولیدی بوده که به ارائه این محصول در عرض های مختلف از جمله ملحفه عرض دو م متر فعالیت داشته و اقدامات بسیاری را جهت فروش عمده پارچه ملحفه ای ارزان و با کیفیت ترتیب داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما