تولیدکنندگان ملحفه عرض 3 متر

یکی از اصلی ترین و پر استفاده ترین انواع کالاهای خواب، ملحفه می باشد که از آن برای پوشاندن روی تشک و بالشت استفاده می شود. ملحفه ها دارای تنوع طرح و رنگ بالایی می باشند، ملحفه عرض 3 متر یکی از جدید ترین و شیک ترین انواع پارچه های ملحفه ای می باشد که دارای طرح های زیبا بوده و دوام و کیفیت فوق العاده بالایی دارد. این سایت از جمله تولید تولید کنندگان ملحفه عرض ۳ متر می باشد، که برای خرید این محصول باید به این سایت مراجعه نمود.

تولیدکنندگان ملحفه عرض 3 متر

الیاف به کار رفته در پارچه ملحفه ای

الیاف به کار رفته در پارچه ملحفه ای الیاف به کار رفته در پارچه ملحفه ای موجود در این سایت از الیاف طبیعی درجه یک و الیاف نخی و پنبه ای می باشد و به همین دلیل جنس و دوام این پارچه ها خارق العاده بوده و برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشند و هیچ ضرری برای بدن ایجاد نمی کنند.

این الیاف موجود در پارچه ها کاملا ضد حساسیت بوده و متناسب با انواع پوست ها می باشد که در صورت استفاده هیچ مشکل و آسیبی بر روی پوست ایجاد نمی کنند. این پارچه ها علاوه بر جنس عالی، دارای طرح ها و رنگ های خارق العاده و فوق‌ العاده شیکی می باشند که امکان ست کردن آن ها با سایر کالاهای خواب به راحتی ممکن می باشد.

جنس پارچه ها به گونه ای می باشد که در صورت استفاده و شست‌ و شوی مکرر تغییر رنگ و کیفیت نمی‌ دهد و با کیفیت بسیار بالا و ثابت اولیه باقی می ماند. در واقع می توان گفت پارچه های عرضه شده در این سایت به دلیل زیبایی و کیفیت خارق‌ العاده ای که دارند، استفاده از آن ها بسیار مناسب بوده و پیشنهاد می شود.

قیمت فروش ملحفه عرض 3 متر

قیمت فروش ملحفه عرض 3 متر همان گونه که از کیفیت این پارچه های ملحفه ای گفته شد، استفاده از آن بسیار مناسب بوده و توصیه می گردد. این سایت ازصادرکنندگان پارچه ملحفه ای ۳ متری می باشد که فروش انواع پارچه ها، با کیفیت درجه یک و با برند های نیک بافت یزد، کاپیتال تکس، پرنسس، ستایش، دیاموند، اسپشیال، آنجل، توپراک، فیلور، رویال، رادو، ترک، پارامونت، طوبی، طاها، پرنس، ماهور، سرمه، آرزو، ریسمان، نگین انجام می شود.

مشتریان و علاقمندان عزیز برای سفارش انواع پارچه ملحفه ای اعلا، از جمله پارچه ملحفه ای بنفش می توانند به این سایت مراجعه کرده و خریداری نمایند و با یک بار خرید مشتری دائمی شوند. قیمت محصول عرضه شده در این سایت بسیار مناسب بوده و با نازلترین قیمت خدمت مشتریان عزیز عرضه می شود. ارائه این پارچه های اعلا به صورت عمده انجام گرفته و امکان ارسال به سراسر کشور موجود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما