مرکز تولید پارچه ملحفه‌ای طرح سنتی

پارچه ملحفه‌ای طرح سنتی یک پارچه ی ملحفه ای است که از طرح های گوناگون و قشنگی تشکیل شده و طرفداران زیادی دارد. امروزه تعداد افرادی که مایل به خرید این نوع پارچه هستند، بسیار بالا است که علت آن طرح های متفاوت و مختلف پارچه است. در واقع این طرح ها از اشیا سنتی گرفته می‌شود تا این ایده موجب پر فروش بودنش شود. مراکز تولید این محصول، پارچه ملحفه ای را در طرح و رنگ های زیبا تهیه می نمایند و آن را به اقسا نقاط کشور منتقل می کنند تا همه توانایی خرید آن را داشته باشند.

مرکز تولید پارچه ملحفه‌ای طرح سنتی

آشنایی با روش شستشوی پارچه ملحفه ای

آشنایی با روش شستشوی پارچه ملحفه ای ملحفه یکی از انواع پارچه هایی است که برای اعضای خانواده بسیار پر مصرف بوده بنابراین باید برای سلامتی بدن آن را همیشه مورد شستشو قرار داد و نظافت و تمیزی این کالا بسیار حائز اهمیت بوده و چون همیشه با پوست و بدن ما در ارتباط هستند باید از چگونگی شستشوی آن آگاهی لازم را داشته باشیم. این ملحفه ها را باید با آب گرم و داغ شست تا کاملا ضد عفونی شود و میکروب ها و آلودگی های که همراه ملحفه هستند از بین بروند و این کالا کاملا تمیز و بهداشتی شود.بنابراین برای نتیجه بهتر باید به اندازه ملحفه داخل لباسشویی بریزیم تا هم دستگاهمان آسیب نبیند و هم ملحفه ها با کیفیت بیشتری شسته شوند.

مواد شوینده را همیشه در دسترس خود قرار دهیم تا بتوانیم به راحتی از آن هنگام شستشو استفاده کنیم و اگر افراد به عطر مواد شوینده حساسیت نشان می‌دهند از مواد شوینده و صابون بدون بو بهره ببریم.و همچنین بعضی ملحفه ها نیاز به برنامه شستشو دارند، این نکته را توجه خاصی کنیم تا ملحفه آسیب نبیند. اگر پارچه ملحفه دارای لک است ابتدا باید آن را با مواد شوینده لکه بر شست تا کاملا تمیز و پاکیزه شود.هنگام شستشوی این کالا باید از نرم کننده استفاده کرد تا ملحفه بعد از شستشو همچنان نرمی و لطافت خود را حفظ کنند.

ملحفه ها را همراه لباسای دیگر و به خصوص حوله ها شستشو ندهید چون این کار باعث زبر شدن پارچه ملحفه می‌شود. و اگر حجم ملحفه ها زیاد است آن ها را با هم داخل دستگاه نیندازیم چون به خوبی تمیز نمی‌شوند.

مراکز توزیع پارچه ملحفه‌ای زرد

مراکز توزیع پارچه ملحفه‌ای زرد مراکز توزیع پارچه ملحفه ای سرمه و زرد و صورتی و…. این محصول را در انواع رنگ ها و کیفیت بالا و با متراژ بالا به بازار عرضه می‌کند تا در دسترس مشتریان قرار بگیرد و همچنین سفارش عمده پارچه ملحفه ای به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد. در سفارش اینترنتی، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می‌کند که این خرید بسیار به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند. سس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما