قیمت فروش پارچه ملحفه ای باکیفیت در بازار تهران

قیمت خرید عمده انواع پارچه ملحفه ای

تولیدکنندگان کالای خواب و پارچه فروشان می توانند ارزان ترین قیمت پارچه ملحفه ای در خرید عمده را در بازار تهران پیدا کنند.

پارچه ملافه از پرکاربردترین منسوجات در زندگی ماست. لذا مصرف کنندگان نهایی روی کیفیت و قیمت آن بسیار حساس هستند. بنابراین تولیدکنندگان کالای خواب و پارچه فروشان خرده برای حفظ مشتریان خود باید بتوانند خواسته ها و نیازهایشان را برآورده کنند. پارچه ملحفه به دلیل جنس و ویژگی هایی که دارد برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در بازار هم انواع مختلفی از آن، در طرح ها و مدل های متنوع قابل مشاهده است. هر کدام نیز دارای قیمت های مختلفی هستند. این نوع پارچه در ایران در درجات مختلفی از کیفیت تولید می شود و به شکل های گوناگونی وارد عرصه بازار برای خرید و فروش می شود. انتخاب درست پارچه برای تولیدکنندگان کالای خواب و فروشندگان خرده پارچه می تواند در میزان سوددهی و توفیق کسب و کارشان تأثیر به سزایی داشته باشد. برای کسب اطلاعات در مورد انواع مختلف و مقایسه قیمت آن ها با ما همراه باشید.

بهترین قیمت فروش پارچه ملحفه ای با کیفیت ویژه

قیمت پارچه ملحفه ای نخ پنبه

ارائه دهنده قیمت پارچه ملحفه ای ساده همانطور که اطلاع دارید از نظر نوع الیاف به کار رفته در این محصولات، پارچه های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. اولین موضوعی که خریداران در مراجعه به فروشگاهها و سایت های ایجاد شده در این زمینه باید مد نظر قرار دهند، جنس پارچه است. بر زیرا مهمترین دلیل برای اینکه این محصولات را با قیمت های متفاوتی مشاهده می کنیم، تفاوت در جنس نخ به کار رفته است.

قیمت پارچه ملحفه ای نخ پنبه از انواع دیگر آن گرانتر است. کیفیت این ملافه نیز از نظر لطافت و سازگاری با پوست و بدن ما بالاتر است. البته نخ پنبه نیز می تواند کیفیت های متفاوتی داشته باشد.

در رده های پایینتر از نظر کیفیت، ترکیبی از الیاف پنبه و پلی استر به کار می رود. این ترکیب باعث می شود قیمت مناسب تری در اختیار مشتری قرار گیرد.

تأثیر نوع چاپ بر قیمت انواع پارچه ملافه

فروش جدیدترین انواع پارچه ملحفه ای ترک

تولیدکنندگان پارچه ملحفه به طور کلی از دو روش برای چاپ و رنگرزی استفاده می کنند. یکی رنگ ری اکتیو و یکی رنگ پیگمنت. مواد رنگ ری اکتیو واکنش بهتری با پارچه دارند. در بازار هم به رنگ ثابت هم معروف هستند. ولی هزینه بالاتری دارند. در پارچه نخ پنبه معمولاً از رنگ ری اکتیو برای رنگرزی و چاپ استفاده می شود. علت آن این است که انتظارات مشتری از یک پارچه ملحفه ای تمام پنبه، کیفیت بالا در چاپ و تکمیل هم هست.

خرید عمده پارچه ملحفه ای ساده جنس خوب

خرید عمده پارچه ملحفه ای ساده جنس خوبخرید عمده پارچه ملحفه ای ساده جنس خوب در بازار از طریق مراکز معتبری که در  این حوزه در حال فعالیت هستند امکان پذیر است و همچنین افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی این محصولات را به صورت عمده و با قیمت مناسب تری خریداری کنند. به طور کلی خرید عمده این محصولات دارای قیمت های مناسب تری است.

انواع مدل پارچه ملحفه ای با طرح عروسکی

انواع مدل پارچه ملحفه ای با طرح عروسکی امروزه انواع مدل پارچه ملحفه ای یا طرح عروسکی را می توان در بازار مشاهده کرد و افراد با توجه به سلایق و نیازی که دارند می توانند آن ها را با قیمت های متفاوتی خریداری کنند. پارچه ملحفه ای نیک بافت یزد، نمونه ای است که در طرح ها  مدل های متنوعی تولید می شود و دارای کیفیت خوبی است. بهترین نوع پارچه دارای جنسی خوب و مقاوم است و همچنین دارای قیمت بیش تری است. البته پارچه ملحفه ای ارزان قیمت مانند پارچه ملحفه چینی پرنسس نیز در بازار یافت می شود و افرادی که می خواهند هزینه کم تری را بکنند می توانند از آن ها استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات و دریافت لیست قیمت پارچه ملحفه ای تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما