تولیدکننده پارچه ملحفه ای طرح سنگ

در کشور ما کار نساجی و کارخانه های تولید پارچه بسیار متداول شده است و برای اکثر تولید کنندگان کار پر در امدی می باشد زیرا پارچه ملحفه ای از ملزومات مورد نیاز در زندگی روزمره می باشد و تمام قشرها و سنین به پارچه ملحفه ای نیاز دارند پس تولید کنندگان طرح پارچه های خود را بگونه ای تولید و عرضه می نمایند که بازار پسندی بالایی برای تمام اقشار جامعه باشد،یکی از انواع این طرح ها پارچه ملحفه ای طرح سنگ می باشد که امروزه بسیار متداول است.

تولیدکننده پارچه ملحفه ای طرح سنگ

مشخصات ظاهری بهترین نوع پارچه ملحفه ای

مشخصات ظاهری بهترین نوع پارچه ملحفه ای از زمان های قدیم تا به امروز تهیه لوازم خواب مناسب، با کیفیت و راحت اهمیت داشته است از اولین ملزومات خواب ملحفه است پارچه ملحفه ای در ایران در نساجی های گوناگونی تولید می شود عوامل موثری در قیمت پارچه ملحفه ای تاثیر می گذارند، که از جمله ی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت و چاپ
  • رنگ
  • مدل و طرح جنس پارچه
  • عرض پارچه

که همگی در قیمت پارچه موثر هستند و همچنین پارچه در عرض های گوناگون عرضه می گردد که بیشتر در عرض های 1متر، 1ونیم و دومتر می باشند. جنس پارچه ملحفه ای با توجه به اینکه در چه جایی کاربرد دارد متفاوت می باشد مثلا پارچه ملحفه ای که برای کودکان بکار میرود را پارچه ای که در بیمارستان استفاده می شود جنس متفاوتی با یکدیگر دارند. پارچه ملحفه ای ضخیم طول عمر بیشتری دارد در هنگام خرید باید به مواردی نظیر تراکم پارچه، ضخامت، آب رفتگی، تول افتادن، راحتی، چروک پذیری و ….توجه نمایید.

قیمت عمده پارچه ملحفه ای طرح برگ

قیمت عمده پارچه ملحفه ای طرح برگ انواع مختلف پارچه ملحفه ای در بازار وجود دارد و کارخانجات زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند، کارخانجات باید انواع مختلف ملحفه را تولید و روانه ی بازار می کنند که خریداران قدرت انتخاب داشته باشند و بتوانند از میان ملحفه های موجود طرح مورد نظر خود را خریداری نمایند. یکی از این پارچه ملحفه ای ها پارچه های طرح برگ می باشند که در رنگ های سبز کم رنگ تا سبز پر رنگ و در شکل برگه های گوناگون با اندازه های متفاوت بر روی پارچه ها چاپ می گردند و دوستداران گل و گیاه طرفدار این گونه پارچه ها نیز هستند.

شما می توانید انواع ملحفه را با شکل ها و مدل های گوناگون از مراکز ما خریداری نمایید در مراکز ما مشاورانی وجود دارند که شما را در خرید پارچه ملحفه ای راهنمایی می کنند تا شما بتوانید خرید راحت و مطمئنی را با ما تجربه نمایید. عرضه پارچه ملحفه ای در مراکز قیمت های متفاوتی به خود اختصاص داده است که خرید عمده این پارچه ها قیمت بسیار پایین تری نسبت به خرید جزئی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما