خرید آسان پارچه ملحفه ای طرح دار

پارچه های ملحفه ای پوشش های مناسبی برای لوازم خواب هستند که در طرح ها و رنگ های متنوعی توسط کارخانجات تولیدی، بافته و روانه بازار می شوند.
مناسب ترین روکش ها برای پوشش لوازم خواب اتاق خواب پارچه های ملحفه ای هستند. از پارچه های ملحفه ای برای روکش بالشت ها، تشک، لحاف و … استفاده میکنند. که هر فردی متناسب با سلیقه خود یکی از این نوع پارچه ها را انتخاب می کند در واقع پارچه های ملحفه ای متناسب با هر سن و سلیقه ای در بازار وجود دارند. طرح های عروسکی برای کودکان و نوزادان، طرح هایی برگرفته از انیمیشن های کودکان برای گروه های سنی کودک و نوجوان و هم چنین خردسال ، طرح ها و نقوش زیبایی برگفته از طبیعت که هر کدام با رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند. و مشتری متناسب با سلیقه خود هریک را انتخاب می کند.
خانم های باسلیقه ای که از مهارت خیاطی برخوردارند ترجیح می دهند که پارچه های ملحفه ای را خودشان تهیه کنند و با سلیقه خودشان آنها را بدوزند. البته بسیاری از همین خانم های خیاط از باقی مانده پارچه های ملحفه ای بسیاری از لوازم آشپزخانه خود مانند: دستکش، پیشبند، کلاه و… را طراحی و می دوزند و از آنها استفاده می کنند البته برخی از این افراد به این شکل برای خود کسب و کاری هم ایجاد می کنند. عموما از پارچه های ملحفه ای طرح دار با رنگ های زیبا برای دوخت لوازم آشپزخانه استفاده می کنند.

خرید پارچه ملحفه ای

برای تهیه آسان این پارچه ها بهتر است به نمایندگی های فروش کارخانه جات نساجی مراجعه کنید تا در هنگام خرید به علت تنوع بیشتر پارچه ها در این مکان ها انتخاب راحت تری داشته باشید واز نظر اقتصادی هم با قیمت مناسب تری آن را تهیه کنید.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما