خرید مستقیم پارچه ملحفه ای هتلی

امروزه پارچه های ملحفه ای در هتل ها از تعداد خیلی زیاد مورد استفاده قرار میگیرد، این پارچه ها غالبا در مدل های ساده و با رنگهای سفید و نود مورد استفاده قرار می‌گیرند. پارچه های ملحفه ای هتلی از جنس نخ و پنبه ساده بوده و هتل داران برای جلب رضایت مشتری همواره آنها را تمیز و نو و ضدعفونی نگه می‌دارند. پارچه ملحفه ای هتلی باید دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی باشد تا در هنگام شست و شوی مکرر اصالت و تراکم خود را از دست ندهد.

خرید مستقیم پارچه ملحفه ای هتلی

مشخصات پارچه ملحفه ای هتلی

مشخصات پارچه ملحفه ای هتلی از مهم ترین مشخصات پارچه ملحفه ای هتلی جنس آن میباشد. در هتل ها به دلیل تراکم جمعیت و استفاده مداوم از ملحفه ها، ملحفه های یکبار مصرف استفاده نمی‌شود، زیرا استفاده از این ملحفه ها هزینه های گزافی را به هتل داران تحمیل می‌کند. علاوه بر این جنس ملحفه های یکبار مصرف در مقایسه با ملحفه های نخی و ابریشم، از کیفیت پایین تری برخوردار است بنابراین هتل داران برای جلب رضایت مشتریان خود از ملفحه های نخی و ساده استفاده می‌کنند. با شست و شو وضد عفونی کردن آن، این ملفحه ها را مناسب استفاده همگان کرده و در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا از جنس مرغوب و نطافت این ملفحه ها نهایت لذت را ببرند.

از مهم ترین ویژگی های ملحفه های نخی و ساده هتلی سفید بودن رنگ ملحفه ها میباشد، ملحفه های هتلی با داشتن رنگ سفید به راحتی لک و چرک و آلودگی را نشان داده و هتل داران موظف هستند به سرعت آنها را تمیز و پاکیزه کنند، علاوه بر این ملحفه های نخی بسیار سبک بوده، مقاومت بالایی در برابر شست و شو دارند.

خنک بوده و لطافت آن باعث راحتی پوست و جلوگیری از بروز آلرژی و حساسیت های پوستی می‌شود. علاوه براین این ملفحه ها با جذب خوب رطوبت از عرق کردن در طول خواب جلوگیری می‌کند و خوابی راحت را به شما هدیه می‌دهد. و بدلیل چندبار مصرف بودن با شست شو تمیز می‌شود و براحتی اتو شده و از لحاظ اقتصادی مقرون بصرفه میباشد و در هزینه ها صرفه جویی می‌شود.

مرکز عرضه پارچه ملحفه ای نخی

مرکز عرضه پارچه ملحفه ای نخی برای خرید پارچه ملحفه ای ساده در متراژ های بالا جهت مصارف هتل داری به مراکز فروش مستقیم پارچه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع پارچه ملحفه ای ساده، قیمت آن و کیفیت متریال اولیه خرید خود را نهایی کنید. در خرید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ های نتی دقت کنید تا مرجع خریدتان نماد اعتماد الکترونیک داشته و امنیت خريد شما را تضمین می‌کند. با تشکر از همراهی شما با ما در این مطلب شاد و سلامت باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما