سفارش خرید پارچه ملحفه ای قشنگ

پارچه ملحفه ای و یا به اصطلاح ملافه یکی از انواع پارچه است که در بازار وجود دارد و کاربرد آن بیشتر در روکش بالشت، انواع تشک و پتو می باشد.امروزه ساجی ها و مراکز زیادی اقدام به تولید پارچه ملحفه ای قشنگ نموده اند زیرا از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد.شما می توانید برای خرید انواع پارچه ملحفه ای به این مراکز مراجعه نمایید.

سفارش خرید پارچه ملحفه ای قشنگ

انواع پارچه ملحفه ای از نظر جنس

انواع پارچه ملحفه ای از نظر جنس انسان در طول روز تقریبا به ۸ساعت استراحت نیاز دارد از این رو تخت و محل خواب از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، ملحفه ی خوب ملحفه ای است که باعث ایجاد حس راحتی و آرامش گردد ، این ملحفه ها علاوه بر اینکه در اتاق خواب باید رنگ شاد و آرامش بخشی داشته باشند باید سبب ایجاد آرامش در انسان گردند.

تولید کنندگان پارچه دست به تولید انواع مختلف پارچه می زنند زیرا میدانند که قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و همچنین سلیقه های افراد بایکدیگر متفاوت است .

پارچه های ملحفه ای موجود در بازار از نظر طرح و مدل می توانند ساده باشند و یا لا طرح و رنگ ها و حتی جنس متفاوت با یکدیگر باشند ،همانگونه که اشاره نمودیم پارچه ماحفه ای کاربرد بسیار زیادی مانند روتختی، بالشت، لحاف، خوشخواب، تشک ، رو مبلی، رو میزی و استفاده در انواع تخت های بیمارستانی و هتل ها دارد.

جنس پارچه ملحفه ای به الیافی که در آن بکار رفته است بستگی دارد که برای تشخیص جنس آن چند راه مختلف وجود دارد که در ادامه به اختصار بدان میپردازیم:

  • لمس پارچه: که با دست پس از کسب تجربه می توان جنس آن را تشخیص داد.
  • شناخت الیاف پارچه: که پس از شستشو میتوانیم پی ببریم و یا از فروشنده بخواهیم که مارا راهنمایی کند.
  • ضخامت پارچه:پارچه های ضخیم حتی با چشم و لمس قابل مشاهده هستند و بیشتر عایق می باشند.
  • چروک پذیری: برای تشخیص می توان قسمتی از پارچه را با دست مچاله نمود اگر خطوط چروک ایجاد شده باشد چروک پذیر است.

پارچه ملحفه‌ای حاشیه‌دار یکی دیگر از انواع پارچه می باشد که بیشتر در کاور نمودن انواع روتختی و پتو کاربرد دارد.

پارچه های بکار رفته در قسمت های مختلف جنس متفاوتی دارند مثلا پارچه های بیمارستانی بیشتر از جنس پنبه وتترون نازک یکبار مصرف هستند و بخش عمده ی اکثر پارچه های ملحفه ای از جنس پنبه، ترگال ، تترون و کجراه می باشند.

بازار عرضه پارچه ملحفه ای قلبی

بازار عرضه پارچه ملحفه ای قلبی فروشندگان پارچه ملحفه ای به بازارهای سراسر کشور مراجعه می نمایند و انواع مختلف پارچه در طرح و رنگ ها را خریداری می نمایند.این پارچه ها برای سنین مختلف نیز متفاوت هستند.
در بازار عرضه انواع پارچه قلبی نیز تولید می گردد که بیشتر مناسب نو عروسان می باشدو خریداران آن ها زوج های جوان نیز هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما