سفارش کلی پارچه ملحفه ای کتان

برای سفارش کلی پارچه ملحفه ای کتان می توان به مراکز پخش پارچه ملحفه ای مراجعه نمود و پارچه را در متراژ بالا سفارش داد، این ملحفه، یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین پارچه ها محسوب می شود و با طرح و رنگ های بسیار جذابی که دارد، مورد پسند همگان قرار می گیرد، این پارچه‌ کتان مناسب ترین گزینه برای ملحفه می باشد، چون با ویژگی تبادل هوا، هنگام خواب هرگز دچار تعرق نمی‌شویم و پارچه بسیار سبک و لطیفی می باشد.

سفارش کلی پارچه ملحفه ای کتان

انواع پارچه ملحفه ای از نظر طرح

انواع پارچه ملحفه ای از نظر طرح پارچه ملحفه ای از نظر طرح و مدل در انواع بسیار گوناگون و مختلف تولید می شود، که هر نوع از آن زیبایی و طرفداران خاص خود را دارد، یکی از انواع این پارچه، پارچه ملحفه‌ای طرح اسپرت می باشد، که از نظر کیفیت درجه یک و عالی می باشد و مورد پسند همه افراد با سلایق مختلف قرار می گیرد.

طرح دیگری از این پارچه که بسیار پرکاربرد و پر مصرف می باشد، طرح چهارخانه می باشد، این طرح در رنگ های بسیار متنوع و زیبا تولید می شود، که به عنوان پارچه ملحفه ای، زیبایی خاصی دارد و علاوه بر زیبایی، از ثبات رنگ بالایی برخوردار می باشد و در اثر شست و شو، بی کیفیت یا کمرنگ نمی‌شود.

نوع دیگری از این پارچه به صورت راه راه، طراحی و تولید می‌شود، که این طرح به صورت یک ست ملحفه ای برای روبالشی و تشک بسیار زیبا و پر مصرف می باشد و معمولاً رنگ زمینه با رنگ راه های آن در تضاد بوده، که این تضاد، ترکیب بسیار چشم نوازی را به وجود می آورد.

گونه دیگری از این پارچه با طرح های کارتونی و با رنگ های بسیار شاد برای کودکان تولید می شود، این طرح ها دخترانه و یا پسرانه می باشد و استفاده از آن ها برای رختخواب کودک، بسیار زیبا و مورد علاقه کودکان می باشد و کودکان از استفاده آن لذت می برند.

بازار خرید پارچه ملحفه ای قرمز

بازار خرید پارچه ملحفه ای قرمز بازار خرید پارچه ملحفه ای قرمز پر رونق و پرفروش می باشد و طرفداران خاص خود را دارد، در بازار خرید، این ملحفه در عرض های بسیار متفاوت ارائه می‌شود، که با توجه به نوع مصرف و نیاز خود می توان آن را در متراژ دلخواه با طرح کودکانه یا طرح مخصوص بزرگسالان خریداری نمود.

بازار خرید اینترنتی این پارچه ملحفه ای قرمز رنگ نیز از رونق خوبی برخوردار می باشد، برای خرید اینترنتی کافیست به سایت های معتبر فروش مراجعه نمود و این پارچه را در متراژ دلخواه اینترنتی سفارش دادو آن را بسیار با کیفیت و کاملا بسته بندی شده، درب منزل تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما