شرکت پخش پارچه ملحفه ای کارخانه

شرکت پخش پارچه ملحفه ای این امکان را به وجود آورده که با اطمینان کامل پارچه ملحفه ای درجه یک در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.پارچه ملحفه ای کارخانه در شرکت های مختلفی توزیع و عرضه می گردد که انواع مختلف ملحفه را در شکل و طرح و رنگ های گوناگون تولید نموده و در مراکز فروش عرضه می گرد.

شرکت پخش پارچه ملحفه ای کارخانه

معرفی انواع پارچه ملحفه ای درجه یک

معرفی انواع پارچه ملحفه ای درجه یک از زمان های قدیم تا به امروز تهیه لوازم خواب مناسب، با کیفیت و راحت اهمیت داشته است از اولین ملزومات خووب ملحفه است پارچه ملحفه ای در ایران در نساجی های گوناگونی تولید می شود عوامل موثری در قیمت پارچه ملحفه ای تاثیر می گذارند که از جمله ی آن می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • کیفیت و چاپ و رنگ
  • مدل و طرح
  • جنس پارچه
  • عرض پارچه

که همگی در قیمت پارچه موثر هستند و همچنین پارچه در عرض های گوناگون عرضه می گردد که ملحفه عرض 150 سانتیمتر بیشتر متدوال هستند و کاربرد بیشتری نسبت انواع دیگر دارد و پر فروش تر می باشد.

جنس پارچه ملحفه ای با توجه به اینکه در چه جایی کاربرد دارد متفاوت می باشد مثلا پارچه ملحفه ای که برای کودکان بکار میرود را پارچه ای که در بیمارستان استفاده می شود جنس متفاوتی با یکدیگر دارند.

فروشنده پارچه ملحفه ای کودکان

فروشنده پارچه ملحفه ای کودکان انواع مختلف پرجا ملحفه ای در بازار وجود دارد و کارخانجات زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند، کارخانجات باید انواع مختلف ملحفه را تولید و روانه ی بازار می کنند که خریداران قدرت انتخاب داشته باشند و بتوانند از میان ملحفه های موجود طرح مورد نظر خود را خریداری نمایند.

همانگونه که اشاره نمودیم ملحفه های گوناگونی در بازار وجود دارند و تولید کنندگان برای هر رده ی سنی ملحفه ی خاص خود بد طرن و رنگ های مختلف تولید می نمایند، ملحفه های بزرگسالان بیشتر در رنگ ها و طرح های سنتی هستند ولی ملحفه تولیدی برای کودکان از رنگ های جذاب و شاد می باشند مانند صورتی، زرد نارنجی و…و طرح های آن شامل عنوان مختلف عروسک ها ، شخصیت های کارتونی، انواع مختلف گل، و یا حتی حیوات و ماشین می تواند باشد تا خریداران و کودکان با دیدن این گونه ملحفه ها به ذوق آمده و خرید راحتی را داشته باشند.

شما می توانید انواع ملحفه را با شکل ها و مدل های گوناگون از مراکز ما خریداری نمایید در مراکز ما مشاورانی وجود دارند که شما را در خرید پارچه ملحفه ای راهنمایی می کنند تا شما بتوانید خرید راحت و مطمئنی را با ما تجربه نمایید.

ملحفه ها علاوه بر توزیع در مراکز داخلی کشور هرساله سهم انبوهی از آن به کشور های دیگر صادر می گردندکه برای صادرات باید از انواع با کیفیت آن استفاده گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما