صادرکنندگان ملحفه طرح ترکیبی

صادرکنندگان ملحفه طرح ترکیبی در نظر دارند که این مرحله بسیار زیبا را علاوه بر کشور عزیزمان به دیگر کشورهای همسایه صادر نمایند منبع درآمد خوبی برای کشور عزیزمان شود کیفیت بسیار بالای این ملحفه ها باعث صادرات این محصول شده است. پارچه ملحفه ای اصفهان با توجه به اینکه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد زیرا از الیاف مرغوب و درجه یک تهیه شده است مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و و از آن برای تهیه سرویس عروس سرویس خواب هتل ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرکنندگان ملحفه طرح ترکیبی

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای به این صورت است که ما هنگام خرید این پارچه باید دقت داشته باشیم که تراکم بافتان بالا باشد زیرا هرچه تراکم بافت پارچه بالاتر باشد کیفیت پارچه بهتر می باشد. همچنین از الیاف مرغوب تهیه شده باشد مثلاً پنبه است پنبه از الیاف مرغوب است که به هیچ عنوان رنگ رفت ندارد یعنی رنگ آن ثابت می باشد و به مرور زمان کهنه نما نمی‌ شود و ضد آلرژی می باشد و کسانی که دچار آلرژی شدید باشند باید از این نوع پارچه استفاده نمایند.

تقریباً استفاده از ملحفه در بیشتر عمر مان مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید به بهداشت آن نیز اهمیت زیادی داده شود یعنی زود به زود شسته شود به همین دلیل باید از محلفه‌ های استفاده نمایید که با شستشوی زیاد کیفیت خود را از دست نمی‌دهد بهترین نوع آن پنبه ویسکوز می باشد. نوع دیگر ه پارچه های فلامنت و پلی استر می باشد که دارای مواد بیشتری است این پارچه ها دیرتر پاره می شوند اما رنگ آن‌ها نسبت به پارچه های مرحله ای پنبه ای ثابت نمی ماند.

پارچه های ملحفه گلدار که بیشتر برای رختخواب و خوشخواب بسیار زیبا می باشد پارچه ملحفه ای فانتزی و پارچه مرحله های عروسکی که برای اتاق خواب های کودکان استفاده می گردد. پارچه ملحفه های سنتی در بعضی از روبالشی ها و روتختی ها استفاده می شود تولیدکنندگان پارچه ملحفه ای در نظر دارند که با تولید انبوه این پارچه ها در طرح های مختلف انتخاب را برای انواع سلیقه ها راحت و آسان نمایند.

عرضه کننده ملحفه طرح فانتزی

عرضه کننده ملحفه طرح فانتزی عرضه کننده ملحفه طرح فانتزی به دلیل استقبال بی نظیر مصرف‌ کنندگان است از این طرح ها برای سرویس اتاق خواب سعی نموده است که پارچه را در سراسر کشور با قیمت مناسب و طرحهای مختلف عرضه نماید. فروش این پارچه ها به صورت عمده و کلی می باشد ما می توانیم برای خرید این پارچه ها به فروشگاه های معتبر صنعت نساجی مراجعه نمایید همچنین می توانید آن را از از سایتهای ما معتبر به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما