عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای نخ پنبه

از لحاظ ثبات رنگی و کیفیت و راحتی پارچه ملحفه ای نخ پنبه بهترین گزینه شمرده می شود، به واسطه نخ بالایی که در بافت این پارچه استفاده شده میتوان گفت مناسب ترین نوع ملحفه برای هر فصلی شمرده می شود. در حالی که بسیاری از مارک ها در مدل های مختلف در بازار وجود دارد، ما 100٪ پارچه های نخ پنبه ای اصل را به مشتریان تحویل می دهیم که به دلیل احساس طبیعی نرم و راحت آن مورد پسند مشتریان قرار گرفته است. می توانید این ملحفه های عالی را به صورت مستقیم از این مجموعه خریداری نمایید.

عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای نخ پنبه

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای

  • انواع پارچه ملحفه ای در این مجموعه نساجی با کیفیت بسیار بالا و نخ ها و مواد درجه یک تولید می شود که هرکدام دارای طرح و نقشی خاص و زیبا هستند و می توانند اتاق خواب شما و تختخواب های یک نفره و دو نفره را به زیباترین شکل ممکن پوشش دهند. برخی از ملحفه ها تک رنگ و ساده و برخی گلدار هستند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند و بسته به سلیقه و محل قرار گیری می توانید آن ها را انتخاب نمایید.

بعضی از پارچه های ملحفه ای عرض 3 متر و بعضی مدل ها با عرض های 2.40 و 2 متر هستند که با توجه به استفاده ای که دارید میتوانید از اندازه های مختلف آن سفارش دهید. خرید پارچه عمده به شما کمک می کند بهترین قیمت ها را تجربه کنید و از کارهای با کیفیت نساجی ندا بهترین خرید را داشته باشید. این مجموعه با برندهای معتبری کار می کند و هرگز کیفیت را قربانی کمیت نمی کند.

نیک بافت یزد، آنجل، توپراک، تکس، پرنسس، ماهور، سرمه، آرزو، ریسمان و … از جمله برندهایی هستند که با این نساجی همکاری دارند و تولیدات با کیفیتی ارائه می دهند. اگر امکان خرید حضوری را ندارید می توانید از طریق این سایت به صورت آنلاین از انواع پارچه های ملحفه ای بازدید نمایید و سفارشات خود را ثبت کنید و بهترین پارچه های ملحفه ای پنبه ای، کتان، پوپلین، ابریشمی و … دریافت نمایید.

مرکز فروش پارچه ملحفه ای تک رنگ

مرکز فروش پارچه ملحفه ای تک رنگ این مجموعه بهترین و معتبرترین مرکز فروش انواع پارچه های ملحفه ای در کشور است و تولیدات خود را به نقاط مختلف دنیا صادر می کند و به لطف حمایت شما عزیزان توانسته موفقیت های بزرگی کسب کند. انواع پارچه های ملحفه ای تک رنگ را می توانید با رنگ های شاد و جذاب و زیبا از این مجموعه تهیه نمایید. پخش پارچه ملحفه ای به طور عمده در سراسر کشور بر عهده این نساجی و برندهای معتبری است که با این مجموعه کار می کنند. با ما در ارتباط باشید تا زیبایی و لطافت را با مناسب ترین قیمت تقدیم حضورتان کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما