عرضه کنندگان پارچه ملحفه ای چینی

پارچه ملحفه ای چینی از رایج ترین منسوجات است که در بازار ایران یافت می شود. عرضه کنندگان پارچه ملحفه ای چینی این پارچه های وارداتی را به طور مستقیم تامین می‌ کنند و تا حد ممکن سعی می‌ کنند که دلال هایی که باعث افزایش بی‌رویه قیمت این محصول می شوند را حذف کنند تا پارچه ملحفه ای با قیمتی مناسب به دست مشتریان عزیز برسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دسته از منسوجات با ما همراه باشید.

عرضه کنندگان پارچه ملحفه ای چینی

اطلاعاتی درباره پارچه ملحفه ای چینی

اطلاعاتی درباره پارچه ملحفه ای چینی پارچه ملحفه ای اسپشیال که توسط برند های فعال در کشور چین ساخته می‌شود به عنوان پارچه ملحفه ای چینی بین فروشندگان معروف است. پارچه های ملحفه ای جزو پر کاربرد ترین منسوجاتی هستند که از آن ها برای تولید کالا های خواب مانند بالش، لحاف، روتختی، تشک و غیره استفاده می کنند.

پارچه ملحفه ای به عنوان پارچه های تخت باف نیز شناخته می شوند که این پارچه ها ابتدا الیاف شان به صورت تار و پود به یکدیگر تنیده می شوند و سپس فرآیند رنگرزی و چاپ بر روی آن ها انجام می‌ شود.

پارچه های ملحفه ای چینی از نظر نوع الیافی که در ساختار شان استفاده می شود در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند. امروزه برای ساخت این پارچه ها اصولا از الیاف مصنوعی مانند پلی استر، ویسکوز و پلی استر پنبه استفاده می‌ کنند که هر یک از این الیاف خواص خاصی را به پارچه می دهند و کیفیت پارچه ملحفه ای چینی تنها با کیفیت الیاف به کار رفته در تار و پودش بستگی دارد.

هر چقدر در ساختار پارچه چینی درصد بیشتری از الیاف پنبه استفاده شده باشد این پارچه از سطح کیفی بالاتری برخوردار می‌ شود. پارچه های ملحفه ای چینی شکل و شمایل مختلفی دارند که نوع طراحی که بر روی سطح این پارچه ها استفاده می شود مخاطب خاصی را به خود جلب می کند. در واقع پارچه هایی که برای کودکان طراحی می شوند جذاب تر و فانتزی تر از سایر پارچه های معمولی هستند.

تولید کننده پارچه ملحفه ای پسرانه

تولید کننده پارچه ملحفه ای پسرانه پارچه ملحفه ای پسرانه در واقع گروه خاصی از پارچه های چینی است که برای پوشش کالا های خواب پسر بچه ها طراحی می‌ شود. تولید کننده این نوع از منسوجات برای طراحی این پارچه از طرح شخصیت های کارتونی محبوب پسران الهام می‌ گیرد و از رنگ های جذاب و شادی برای طراحی این محصول استفاده می‌ کند. پخش کنندگان پارچه ملحفه ای نیز موظف هستند که اطلاعات کاملی در زمینه جدید ترین طرح های ارائه شده به بازار کسب کند و جدید ترین محصولات را به مشتریان معرفی نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما