فروش عمده پارچه ملحفه ای یکبار مصرف

بسیاری از هتل ها و مسافر خانه ها از روکش های ملحفه ای برای تشک ها و بالشت های خود استفاده می کنند. هتل داران چگونه می توانند پارچه های ملحفه ای اقتصادی تری تهیه کنند؟
برای هر کدامان پیش آمده است در هنگام سفر به همراه خود تعدادی پارچه های ملحفه ای می بریم. تعدای برای استفاده در میان راه و تعدادی هم برای آنکه نگرانیم که بهداشت ملحفه های استفاده شده در هتل ها و یا مسافر خانه ها به اندازه ای نباشد که مورد انتظار ما است.
اما راه حلی ساده تر وجود دارد تا این حجم عظیم از ملحفه ها را با خود حمل نکنیم و آن هم استفاده از پارچه های ملحفه ای یکبار مصرف است که از نظر اقتصادی قیمت مناسبی دارند و هم آنکه با حجم کمتری از بار سفر می کنیم که سفر مان را راحت تر خواهد کرد.
در این میان صاحبان هتل ها و مسافر خانه ها نیز می توانند به جای استفاده از پارچه های ملحفه ای با کیفیت و گران قیمت از این پارچه های ملحفه ای یکبار مصرف استفاده کنند که هم هزینه های حاصل از تعویض ملحفه ها را کاهش می دهد و هم آنکه به بهداشت بیشتر هتل خود می افزایند.

جنس پارچه ملحفه ای یکبار مصرف

جنس ملحفه های یکبار مصرف از تیشو لمینه است یعنی از پلی اتیلن و دستمال است که مهم ترین ویژگی آن جذب خوب آب و رطوبت است. تعویض این نوع از ملحفه ها بسیار راحت تر است و فضای کمتری هم برای نگهداری می طلبد.

خرید پارچه ملحفه ای

تهیه پارچه ملحفه یکبار مصرف

برای تهیه این نوع محصول به شکل عمده می توانید به بازرگانی های فروش تجهیزات لوازم هتل و لوازم یکبار مصرف مراجعه کنید و به شکل عمده محصول مورد نیاز خود را تامین کنید و هم چنین می توانید آن را به شکل اینترنتی سفارش دهید تا با قیمتی بسیار ارزان تر تهیه کنید.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما