مرجع فروش پارچه ملحفه ای ماهور

انتخاب کالای خواب با کیفیت تأثیر عالی بر آرامش خواب شبانه دارد و همچنین شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و عرضه پارچه ملحفه فعالیت دارند در هنگام خرید و تهیه این محصول باید به نوع الیاف و همچنین دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید این سایت بزرگترین و معتبرترین مرجع فروش پارچه ملحفه ای ماهور به صورت عمده می باشد و محصولات خود را در رنگبندی و طرح های متنوع تولید نموده که قطعاً شما نیز با دیدن کاتالوگ این مجموعه می توانید متناسب با سلیقه خود بهترین نوع مرهف را خریداری کنید

مرجع فروش پارچه ملحفه ای ماهور

مراحل تولید پارچه ملحفه ای ماهور

مراحل تولید پارچه ملحفه ای ماهور مراحل تولید پارچه ملحفه ای متری بسته جنس مواد به کار برده شده بسیار متغیر می باشد ملحفه ماهور جزء مرغوبترین نوع پارچه های شناخته شده می باشد و در فرآیند تولید آن از الیاف طبیعی همچون پنبه و پشم گوسفندان استفاده می نماییم و همین موضوع باعث شده است که تمامی اقشار جامعه از جمله افرادی که مبتلا به حساسیت های پوستی می باشند و بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

  1. برای تهیه و عرضه پارچه ملحفه ای ماهور ابتدا پنبه و الیاف طبیعی را به وسیله دستگاه های مخصوص به تار و پود تبدیل نموده و سپس به وسیله دستگاه های ریسندگی در کارخانجات نساجی به صورت عمودی و افقی تمامی تار و پود ها به یکدیگر بافته می شود.
  2. هر چه میزان تراکم تار و پود و همچنین ریسندگی پارچه بیشتر باشد بنابراین جنس و کیفیت آن نیز بالاتر خواهد بود همچنین استفاده از الیاف طبیعی باعث می شود که تمامی گروه های سنی از جمله کودکان نیز بتوانند از ملحفه ماهور استفاده نمایند.
  3. پس از تولید پارچه اولیه کیفیت آن توسط مهندسان این مجموعه بررسی شده و اگر مورد استقبال و تاییدیه مهندسان و کارشناسان قرار بگیرد به مرحله بعدی یعنی رنگ رزی فرستاده می شود.
  4. در مرحله رنگرزی از انواع رنگ های مختلف و همچنین طرح های متنوع برای ملحفه ماهور استفاده می شود ، رنگ آبی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین رنگ مرحله می باشد.

سفارش خرید پارچه ملحفه ای ماهور

سفارش خرید پارچه ملحفه ای ماهور سفارش خرید پارچه ملحفه های ماهور در این مجموعه برای تمامی مشتریان در سراسر کشور پذیرفته می‌شود همچنین ما مشتریان بسیار زیادی را در کشورهای همسایه از جمله عمان قطر و عربستان دارید که به صورت سالیانه و مداوم پارچه های من حرف های ماهور را در رنگها و تعداد بالا خریداری می نمایند.

در هنگام سفارش خرید باید به نکات بسیار ویژه توجه داشته باشید اولین و مهمترین نکته در خرید اینترنتی توجه داشتن به زیبایی ظاهری و شکلی این محصول می باشد ، همچنین خرید اینترنتی باعث کاهش اتلاف وقت مصرف کننده و تولید کننده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما