مرکز فروش پارچه ملحفه ای حاشیه دار

پارچه ملحفه ای حاشیه دار یکی از انواع پارچه های ملحفه ای است که بسیار پرفروش بوده و زیبایی خاصی به اتاق خواب می‌دهد. این کالا در طرح ها و با رنگ های بسیار متنوع تولید می‌شود.

مرکز فروش پارچه ملحفه ای حاشیه دار این محصول را با کیفیتی عالی و متراژ های بالا و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کنند تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد و افراد از این طریق نیاز های خود را برطرف کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند.

مرکز فروش پارچه ملحفه ای حاشیه دار

مشخصات کلی پارچه ملحفه ای درجه یک

مشخصات کلی پارچه ملحفه ای درجه یک پارچه های ملحفه ای یکی از پر مصرف ترین پارچه های موجود در بازار هستند که بسیار مورد استفاده خانوار قرار گرفته و در انواع طرح و رنگ های مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد تا از آن بهره لازم را ببرند.همچنین این پارچه ها دارای کیفیت خوبی بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

جنس بیشتر این کالا، پلی استر بوده و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و نوع درجه یک این محصول پنبه‌ای بوده و لطافت و نرمی بالایی دارد بنابراین خواب بر روی این نوع ملحفه بسیار آرام و راحت می‌باشد و لذت خواب خوب به انسان دست می‌دهد.

پارچه‌های ملحفه ای دارای کیفیت بالا و تنوع رنگ و طرح بوده و هنگام شستشو هیچ آبرفتی نداشته و رنگ پس نمی‌دهد. بنابراین همه افراد با هر سلیقه ای می‌توانند از آن استفاده کنند و آن را مورد پسند قرار دهند.

تراکم این پارچه‌ها زیاد بوده و دارای بافت یکنواختی بوده و نوع نخ به کار رفته در این کالا بسیار خوب و درجه یک است و نرم و لطیف بوده و هنگام لمس نمودن این محصول احساس زبری ندارد و بسیار نرم و یکدست می‌باشد.

هرچه جنس پارچه ملحفه ای روتختی پنبه‌ای و درجه یک باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد در بازار قیمت بالایی نسبت به سایر انواع پارچه های مشابه خود را دارا است . بنابراین باید هنگام خرید این محصول دقت لازم را داشت تا بتوان جنس خوب و درجه یکی تهیه نمود.

توزیع پارچه ملحفه ای متری

توزیع پارچه ملحفه ای متری توزیع پارچه ملحفه ای متری ، با متراژهای مختلف و طرح و رنگ های متنوع در بازار بسیار رایج بوده و سفارش عمده پارچه ملحفه ای از طریق مراکز معتبر فروش امکان پذیر است.سفارش به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌گیرد.

در سفارش اینترنتی، خریدار با مراجعه به سایت معتبر مراکز فروش و آگاهی از چگونگی نوع محصول و قیمت آن اقدام به سفارش می‌کند، این خرید بسیار به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند و باعث حذف واسطه می‌شود و همچنین باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن محصول به دست خریدار برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما