نمایندگی فروش کارخانه پارچه ملحفه ای ستایش

یکی از نمایندگی های فروش پارچه های ملحفه ای ستایش، به نرخ ارزان کارخانه ای و در کیفیت بسیار عالی می باشد که طرح های متنوعی دارد.
اتاق خواب یکی از مکانهایی است که در آن پارچه های متنوع برای مصارف مختلف پرده، زیر پرده، رو تختی، ملحفه و …، استفاده می شود.
قطعا برایتان این سوال پیش آمده است که کدام نوع پارچه ها برای دوخت ملحفه و روتختی مناسب تر است؟
به نظر شما از نظر بهداشت و لطافت پارچه، کدام برند در تولید منسوجات ملحفه ای موفق تر بوده است؟
ستایش یکی از برندهای تولید و فروش عدلی انواع منسوجات ملحفه ای رنگی و سفید است که می توانید تمامی کالیته های آنها را در فروشگاه پرشین مشاهده نمایید.
کارخانه های دیگری نیز در تولید پارچه های ملحفه ای مرغوب در انواع مختلف پیشرفت بسیاری داشته اند و محصولات خود را از طریق نمایندگی های رسمی فروش و عرضه پارچه، به سراسر ایران توزیع می کنند.
تترون، نمونه ای از پارچه های ملحفه ای پر فروش است که در بسیاری از کارخانه های ایران، با کیفیت درجه یک بافته و تولید می شود.
نساجی ستایش، در تولید منسوجات اتاق خواب و ملحفه های مکان های مختلف، نمونه ای از مرغوب ترین برندهای داخلی است که در بیشتر نمایندگی های فروش پارچه با نرخ ارزان کارخانه ای موجود است.
بنابراین اگر در مسافت های دور هستید و دسترسی مستقیم به کارخانه ستایش و سایر نساجی های مشابه، برایتان دشوار است، کافیست با نمایندگی های خرید و پخش پارچه بصورت عدلی تماس گرفته تا آنها پل ارتباطی شما و تولیدات مورد نظرتان باشند.
منبع:پرشین پارچه
منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما