پخش کننده پارچه ملحفه ای زرشکی

پارچه ملحفه ای زرشکی از جمله محبوب ترین رنگ ها برای روکش انواع تشک و بالشت محسوب می شود که برای مدل های دخترانه، پسرانه و حتی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید پارچه ملحفه ای ارزان که از کیفیت بالا و رنگی زیبا برخوردار باشد، می توان به پخش کننده اصلی انواع پارچه و محصولات نساجی مراجعه کرد. شرکت های پخش کننده تنوع بالایی از جنس، طرح و رنگ پارچه ملحفه ای در اختیار دارند.

پخش کننده پارچه ملحفه ای زرشکی

نکات کلیدی در انتخاب پارچه ملحفه ای

نکات کلیدی در انتخاب پارچه ملحفه ای برای انتخاب پارچه ملحفه ای باکیفیت توجه به چند نکته کلیدی ضروری می باشد؛

۱. جنس: بدیهی است یک ملحفه مرغوب باید دارای جنس باکیفیت و درجه یک باشد. به دلیل تماس مداوم پارچه ملحفه ای با پوست انسان، بهتر است از نمونه هایی با الیاف طبیعی استفاده شود تا تعریق زیاد و یا بروز حساسیت های پوستی را به دنبال نداشته باشند.

۲. رنگ: یک پارچه ملحفه ای مرغوب با بهترین رنگ های مخصوص نساجی رنگ آمیزی شده است بطوریکه تصاویر چاپ شده و رنگ کلی ملحفه ثابت و ماندگار است. کیفیت بالای رنگ و چاپ بکار رفته بر روی پارچه ملحفه ای موجب می شود بر اثر شستشوی زیاد هم کمرنگ و یا بور نشود.

۳. شستشو: پارچه ملحفه ای باید از جنسی انتخاب شود که شستشوی آسانی داشته و لک و کثیفی به راحتی از روی آن پاک شود. ملحفه از جمله کالاهای خواب است که به شکل دوره ای شسته می شود، به همین دلیل باید مقاومت بالایی دربرابر شوینده ها و شستشو داشته باشد.

۴. قیمت: گران بودن همیشه دلیلی بر کیفیت بالای محصول نیست. پارچه ملحفه ای هم از این امر مستثنی نبوده و باید تناسب منطقی میان جنس، طرح و مدل آن با قیمت وجود داشته باشد.

۵. بافت: استفاده از دستگاه های پیشرفته نساجی موجب تولید پارچه ملحفه ای ریزبافت، لطیف و زیبا خواهد شد. در نمونه های مرغوب، تمامی سطح ملحفه دارای بافت یک دست و بدون گره یا زدگی است.

تولیدی پارچه ملحفه ای باکیفیت

تولیدی پارچه ملحفه ای باکیفیت توزیع کننده پارچه ملحفه ای با خرید این کالا از تولیدی های صاحب نام و باسابقه انواع ملحفه باکیفیت، به تامین نیاز بازار می پردازد. با خرید مستقیم از شرکت های پخش کننده اصلی می توان ملحفه با درجه کیفیت عالی را با قیمتی ارزان دریافت کرد. نمایندگی های مجاز فروش در سراسر کشور به کار توزیع انواع پارچه ملحفه ای در رنگ های مختلف مشغول هستند.

به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ این محصول، کاتالوگی برای مصرف کنندگان تهیه می شود که مشتری می تواند پیش از خرید، نمونه های متنوعی را در این کاتالوگ ها مشاهده کرده و طبق سلیقه یک یا چند مورد را انتخاب کند. مشاهده کاتالوگ ها از طریق صفحات اینترنتی فروش هم ممکن شده است. مشتری می تواند درصورت تمایل از شیوه های غیرحضوری خرید هم استفاده کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما