پخش کننده پارچه ملحفه ای طرح قلب

پخش کننده پارچه ملحفه ای طرح قلب در کشور سعی کرده این محصول را با کیفیت ویژه و قیمت های منحصر به فردی بدست مشتریان برساند. امروزه تولید انواع پارچه ملحفه ای در طرح و رنگ های متنوع با برندهای مختلف باعث شده تشخیص کیفیت آن ها، به سختی انجام شود. به خاطر همین ما به شما توصیه می کنیم همیشه انواع پارچه مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و صاحب نام مانند این مرکز، خریداری کنید تا از کیفیت و قیمت اصلی آن ها اطمینان داشته باشید.

پخش کننده پارچه ملحفه ای طرح قلب

دسته بندی پارچه ملحفه ای بر اساس بافت

دسته بندی پارچه ملحفه ای بر اساس بافت در خصوص دسته بندی پارچه ملحفه ای ساده و طرح دار از نظر بافت می توان گفت این پارچه ها به بافت ساده یا تافته، بافت ساتن یا ساتین، بافت سرژه، بافت توری، بافت کرد، بافت کائوچو، بافت کرپ تاری، بافت کرپ پوری وبافت دانه گندمی تقسیم می شوند که معمولا پارچه های ملحفه ای در دسته بافت های ساده قرار می گیرند.

پارچه های ملحفه ای در گروه پارچه های تخت باف محسوب می شوند که ابتدا به صورت تار و پودی با الیاف مختلفی مانند فلامنت، پلی استر، پنبه و… بافته می شوند و سپس رنگرزی و چاپ طرح های مختلف بر روی آن ها صورت می گیرد.

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد پارچه های ملحفه ای دارای جنس های مختلفی هستند اما بهترین و پرتقاضاترین آن ها از گذشته تا به امروز، پارچه های صد درصد پنبه به شمار می روند.

خرید عمده پارچه ملحفه ای طرح السا

خرید عمده پارچه ملحفه ای طرح السا همیشه وجود افراد واسطه و دلال در خرید تمام محصولات باعث بالا رفتن نرخ خرید آن ها برای خریداران می شود و این یکی از معضلات بسیار بدی است که سال هاست در بازارهای کشور وجود دارد و حل آن یک دغدغه اساسی به حساب می آید. در زمینه خرید پارچه ملحفه ای نیز خریداران زیادی به دنبال خرید بدون واسطه این محصول هستند تا بتوانند با قیمت پایین آن را تهیه کنند. به همین دلیل خرید این محصول از درب کارخانه به خریداران عمده پیشنهاد می شود.

کارخانه های تولیدی پارچه ملحفه ای طرح السا، در شهرهای دیگر ایران فعالیت دارند و انواع باکیفیت ترین نوع این پارچه ها را در بازار عرضه می کنند. اما خریداران عمده که معمولا شرکت های بازرگانی، پارچه فروشان و تولیدی های کالای خواب و… هستند، برای سود بیشتر، این پارچه ها را مستقیما از درب کارخانه تهیه می کنند تا واسطه ها را از بین ببرند و هزینه کمتری پرداخت کنند.

شما نیز می توانید انواع مختلف پارچه ملحفه ای سبز، زرد، قرمز، سفید و سایر رنگ ها را با قیمت مناسب و دور از قیمت کاذبی که دلالان در بازار عرضه می کنند، به صورت مستقیم از درب کارخانه تهیه نمایید. توجه داشته باشید اگر امکان خرید حضوری را ندارید، می توانید از طریق همین سایت قیمت پارچه ملحفه ای را استعلام گرفته و سپس این محصول را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما