بازار پخش پارچه ملحفه ای عرض 2.5

پارچه ملحفه ای عرض 2.5 که یکی از پر مصرف ترین و کاربردی ترین محصولات می باشد که بازار فروش آن نیز بسیار خوب است. تولید و پخش پارچه ملحفه ای که توسط تولید کنندگان با بهترین و مرغوبترین کیفیت تولید می شود و به سراسر کشور ارسال می گردد. بسیاری از استانهای کشورمان که مرکز اصلی تولید و پخش این محصول هستند که تولیدات را به صورت عمده و با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند. کارخانه ها و نساجی های زیادی در کشور به تولید پارچه ملحفه ای ۲.۵ متری می پردازند.

بازار پخش پارچه ملحفه ای عرض 2.5

بهترین روش نگهداری از پارچه ملحفه ای

بهترین روش نگهداری از پارچه ملحفه ای نگهداری پارچه ملحفه ای که روشهای مخصوص به خود را دارد که باید به نکات آن توجه کنیم تا پارچه های خوب با عمر مفید را داشته باشیم. اول اینکه این پارچه ها با زمان معین و در هنگام آلودگی و کثیفی باید حتما شستشو شوند چرا که ارتباط مستقیم با بدن ما دارند.

در شستشوی این ملحفه ها باید دقت کنیم از شوینده هایی استفاده کنیم که مواد شیمیایی آنها برای این محصولات ضرر نداشته باشد و باعث آسیب به آنها نشود و همچنین سعی کنیم در شستن آنها از مایع وایتکس استفاده نکنیم چون باعث از بین رفتن الیاف آنها می شود. این کالا بعد از شستشو باید حتما در محیط بیرون خشک شود و تا آنجا که امکان دارد در برابر نور آفتاب قرار بگیرد چون باعث از بین رفتن میکروب ها و همچنین ضدعفونی شدن پارچه ها می شود.

برای جمع آوری این محصول بعد از شستشو باید حتما از خشک شدن آنها اطمینان داشته باشیم چون پارچه مرطوب باعث به وجود آمدن باکتری و قارچ می شود، و بعد از خشک شدن آنها را تا کنیم چون اگر مرتب نشوند چروک می شوند. برای شستن این کالا باید از آب گرم استفاده کنیم چون موجب از بین رفتن میکروب ها می شود و آلودگی ها را پاک می کند.

در شستشوی این ملحفه ها باید توجه داشته باشیم که آنها را با لباس های رنگی و مشکی شستشو ندهیم چون باعث رنگ گرفتگی این پارچه ها می شود، و اینکه آنها را با حوله یا محصولاتی شبیه آنها شستشو ندهیم چون موجب کم شدن لطافت و نرمی آنها می شود. این کالاهای مصرفی باید به صورت مرتب در جای مخصوص نگهداری شوند تا تمیز و دور از آلودگی باشند.

عمده فروشی پارچه ملحفه ای عرض 2.5

عمده فروشی پارچه ملحفه ای عرض 2.5 عمده فروشی های این پارچه ها که این محصول را در متراژهای مختلف تولید می کنند و به دست مشتریان می رسانند، ملحفه های عرض ۲.۵ هم بسیار پر مصرف هستند.عمده فروشی های این کالا انواع مختلف پارچه های ملحفه ای را در بازار خرید و فروش می کنند، و خریداران برای خرید بهتر است که به آنها مراجعه کنند چون از لحاظ قیمت بسیار مناسب تراست. قیمت این کالا در بازار به قیمت روز است. صادرکننده پارچه ملحفه ای که انواع پارچه ها از جمله پارچه ملحفه ای بچه گانه و طرح دار و غیره را به کشورهای دیگر صادر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما