تولید پارچه ملحفه ای با الیاف بامبو

الیاف بامبو یک لیف سلولزی است که به راحتی قابل تجزیه است. چگونه از الیاف بامبو می توان پارچه ملحفه ای تولید کرد؟ ویژگی های الیاف بامبو چیست؟
الیاف بامبو یک لیف سلولزی است که توسط خاک و نور خورشید به راحتی تجزیه می شود. الیاف بامبو یک آنتی باکتریال طبیعی است که با پوست بدن سازگاری دارد و حساسیت های پوستی ایجاد نمی کند. از آنجایی که الیاف بامبو خاصیت ضد باکتری طبیعی دارند بنابراین محصولاتی که با این الیاف تولید می شوند حتی پس از چندین بار شستشو باز هم خاصیت ضد باکتری خود را حفظ می کنند.
محصولاتی که با الیاف بامبو ساخته می شوند به راحتی هوا را از خود عبور می دهند و منجر به ایجاد خنکی می شود و علت این امر حضور منافذی است که در لیف های بامبو وجود دارد بنابراین این الیاف یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید منسوجات تابستانی است که می تواند بسیار خنک باشد.

ویژگی های الیاف بامبو

به طور کلی الیاف بامبو به راحتی رطوبت را جذب می کنند، به خوبی بخار آب را منتقل می کنند، بسیار نرم و لطیف هستند و به راحتی می توان آنها را رنگ آمیزی کرد.

پارچه ملحفه ای بامبو

تولید ملحفه با الیاف بامبو

امروزه شرکت های بسیاری از الیاف بامبو در تهیه بسیاری از منسوجات خود استفاده می کنند یکی از این منسوجات پارچه های ملحفه ای است. پارچه های ملحفه ای بامبو بسیار نرم و لطیف هستند و به استفاده کنندگان آن آرامش را هدیه می دهند و بسیاری از افرادی که دچار آلرژی و حساسیت به برخی از محصولات و بالشت ها هستند با استفاده از ملحفه های بامبو می توانند از این آلرژی ها در امان باشند و با خیالی آسوده و به دور از حساسیت از این محصول استفاده کنند.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما