خرید بهترین پارچه ملحفه ای سه بعدی

در بازار این روزها یکی از زیبا ترین و جدید ترین طرح ها در پارچه های ملحفه ای، ملحفه های سه بعدی است که زیبایی منحصر به فرد و خیره کننده ای دارد.
پارچه های ملحفه ای انواع گوناگونی دارند یکی از این نوع پارچه ها، پارچه های ملحفه ای سه بعدی است که از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است و ظاهری فریبنده دارد به طوری که شخص در لحظه حس می کند که آن طرح به شکل شی بر روی پارچه قرار دارد. اگر می خواهید اتاق خواب زیبا و متفاوتی داشته باشید پارچه های ملحفه ای سه بعدی انتخاب مناسبی برای این کار هستند.
اما سوالی در ذهن مان شکل می گیرد و آن این است که چطور ممکن است بر روی پارچه ای که تنها دو بعد دارد طرحی سه بعدی ایجاد کرد؟
در واقع با طراحی درست نقش ها و با ایجاد سایه و عمق و همچنین استفاده درست و مناسب رنگ ها منجر به ایجاد چنین طرح های سه بعدی بر روی ملحفه ها شده است.
در تهیه پارچه های ملحفه ای سه بعدی به جنس و کیفیت آن توجه کنید که اگر از جنس خوبی برخوردار نباشد پس از چند بار شستشو ظاهر زیبای خود را به ملحفه ای نامطلوب می دهد که دیگر چشم نوازی اولیه خود را نخواهد داشت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
خرید پارچه ملحفه ای

خرید پارچه ملحفه ای سه بعدی

پارچه های ملحفه ای سه بعدی در جنس های مختلف ایرانی و خارجی در بازار های ایران وجود دارند. بهترین جنس های پارچه های رو تختی نوع ترک آن است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است اما طبیعتا قیمت بالاتر و بیشتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. اگر قیمت برایتان مهم است نوع ایرانی آن را تهیه کنید که البته کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه های ملحفه ای وارداتی غیر ترک دارد.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما