عرضه عمده پارچه ملحفه ای کودکان

پارچه ملحفه ای کودکان باید از جنس نخ و پنبه باشد زیرا ملحفه در هنگام خواب با بدن به صورت مستقیم در ارتباط است و پوست کودک حساس تر بوده و مواد نایلونی یا نفتی ممکن است اگزما یا حساسیت های پوستی ایجاد کند.این مجموعه با تجربه ی کاری بالا و در نظر گرفتن تمامی نکات ریز و دقیق پارچه های ملحفه ای کودکانه را با کیفیت مطلوب تولید و به صورت عمده به بازار عرضه می کند. اگر می خواهید در مورد این مجموعه بیشتر بدانید و به راحتی خرید خود را انجام دهید با ما همراه باشید.

عرضه عمده پارچه ملحفه ای کودکان

آشنایی با نحوه تولید پارچه ملحفه ای

آشنایی با نحوه تولید پارچه ملحفه ای در این مجموعه برای تولید پارچه ملحفه ای از بهترین و مدرن ترین دستگاه های نساجی استفاده می شود، نخ های درجه یک و با کیفیت به دستگاه ریسندگی داده می شود و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیروهای کار آزموده به بهترین شکل ملحفه های مستحکم و درجه یک بافته می شود سپس این پارچه ها که به صورت خام هستند برای دریافت طرح و نقش های مختلف به قسمت چاپ فرستاده می شوند.

در قسمت چاپ پارچه از رنگ های درجه یک و مرغوب استفاده می شود و هر پارچه ای به شکل و طرحی جداگانه رنگ می گردد. پارچه ملحفه طرح ترکیبی یکی از محبوب ترین مدل های پارچ کودکانه شمرده می شود در این ملحفه از نخ های کتان و پوپلین مرغوب استفاده شده و رنگ های شاد و زنده در رنگ آمیزی آن به کار رفته است. طراحان زیادی با این شرکت همکاری دارند و با توجه به علایق کودکان و شخصیت های محبوب کارتنی ملحفه ها را طراحی و اجرا می کنند.

این شرکت با برندهای معتبر همکاری می کند و هرگز کیفیت را قربانی کمیت نخواهد کرد. نیک بافت یزد، ستایش، پرنسس، آنجل، فیلور، کاپیتال تکس، اسپیشال، دیاموند، رویال، رادو، ترک، توپراک، طوبی و…. از برندهای شناخته شده ای هستند که با این شرکت کار می کنند و بازار ملحفه را تا درصد بسیار بالایی به خود اختصاص داده اند. کیفیت و زیبایی را در کارهای این شرکت به خوبی میتوانید ببینید و با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

بازار فروش پارچه ملحفه ای کتان

بازار فروش پارچه ملحفه ای کتان به لطف اعتماد شما عزیزان و حمایت از کالای داخلی این شرکت نساجی توانسته علاوه بر بازارهای داخلی در امر صادرات نیز به موفقیت های بالایی برسد و این برند را جهانی کند. همکاری با شرکت های بزرگ از جمله پارامونت، طاها، پرنس، ماهور، سرمه، آرزو، ریسمان، نگین و… از افتخارات این مجموعه است. توزیع پارچه ملحفه ای به صورت عمده از طریق این سایت مقدر شده تا از هرجای کشور که هستید بتوانید به راحتی و با قیمتی بسیار مناسب این ملحفه ها را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما