عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای نخی

عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای نخی به سراسر ایران توسط تولید کنندگان موفق صورت میگیرد. این تولید کنندگان پارچه های ملحفه ای را به تمام نقاط ایران حتی روستاها میفرستن و پارچه را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. خریدار می تواند علاوه بر خرید حضوری از خرید اینترنتی نیز استفاده کنید. به این صورت که شما می توانید به نشانی سایت ما مراجعه کنید و بعد از دیدن انواع طرح های موجود محصول را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید.عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای نخی

ویژگی های پارچه ملحفه ای نخی

ویژگی های پارچه ملحفه ای نخی پارچه های ملحفه ای در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود که بنا بر سلیقه مشتری روی پارچه چاپ زده می شود. تنوع در پارچه‌های ملحفه ای هم از نظر طرح و هم از نظر سایز و شرکت سازنده بسیار بالا می باشد. در بازار انواع مختلف پارچه ملحفه ای ایرانی و ترک می توان پیدا کرد. امروزه تولید کنندگان ایرانی توانسته اند بهترین محصول را به بازار عرضه کنند و رقابتی خوبی با پارچه های ترک داشته باشند. پارچه ملحفه ای نخی ویژگی های دارد که می توان به چند مورد اشاره کرد.

اولین فاکتوری که درباره انتخاب ملحفه باید توجه داشت میزان استفاده از نخ و پنبه در تار و پودر آن می باشد هر چقدر نخی تر باشد و از پلاستیک کمتری استفاده شود کیفیت بهتری خواهد داشت و بعد از چند بار شستشو بافت پارچه آسیب کمتری خواهد دید .پارچه ملحفه ای نخی بسیار خنک است و استفاده ان در سرویس خواب حس بسیار خوبی برای انسان می دهد و استراحت روی آن لذت بخش خواهد بود.

پارچه ملحفه ای نخی را می توان با راحتی در ماشین لباسشویی شست بدون اینکه نگرانی درباره خراب شدن آن داشته باشیم. پارچه نخی حساسیت کمتری ایجاد می کند و برای تمام افراد با هر شرایطی سازگاری دارد. ترکیب نخ با پنبه می تواند بهترین گزینه برای سرویس خواب باشد.

مرکز پخش پارچه ملحفه ای متری

مرکز پخش پارچه ملحفه ای متری شرکت های بزرگ نساجی بزرگترین مرکز پخش پارچه ملحفه ای متری در ایران می باشد خریداران می توانند برای خرید عمده به این مراکز مراجعه کنند و پارچه ملحفه ای را با قیمت مناسب به صورت عمده و کلی خریداری کنند.

در این مرکز پارچه با هر نوع طرح و رنگ و قواره ای که مد نظر دارید پیدا خواهد شد و خریدار می تواند آن را با قیمت پایین تر از بازار با حذف مخارج اضافی خریداری کند و در کمترین زمان کالای سفارش شده را دریافت نماید برای خرید مستقیم پارچه ملحفه ای با شماره های که در سایت گذاشته شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما