عرضه کننده پارچه ملحفه ای طرح برگ

عرضه کنندگان پارچه ملحفه ای طرح برگ این پارچه بسیار زیبا و مرغوب را که طرفداران بسیار زیادی دارد در دوخت ملحفه و تشک از این طرح استفاده می‌کنند بسیار مورد پسند می باشد و جنس آن بسیار لطیف و مرغوب است می توانید برای خود از این پارچه سرویس خواب بسیار زیبایی را تهیه کنید از نظر کیفیت و مرغوبیت جزو بهترین و درجه یک ترین پارچه است که ایجاد حساسیت و اگزما در بدن نمی کند.

عرضه کننده پارچه ملحفه ای طرح برگ

انواع مختلف پارچه ملحفه ای بر اساس طرح

انواع مختلف پارچه ملحفه ای بر اساس طرح استفاده از پارچه های ملحفه ای بسیار کاربرد دارد چرا که همه ما در خانه در هنگام خواب و استراحت از یک ملحفه استفاده می‌کنیم تا بر روی تشک یا حتی روی تخت خود انداخته بعد از آن استفاده کنیم این ملحفه ها محیط بهداشتی برای ما ایجاد می کند، چرا که در هنگامی که کثیف شود می‌توان آن را شستشو داد .طرح رنگ و مدل های مختلف در تولید ملحفه ایجاد شده است انواع مختلف پارچه ملحفه ای بر اساس طرح و مدل برای شما بیان کنیم.

پارچه ملحفه را در طرح ها و مدل های مثل پارچه های راه راه یا پارچه های عروسکی، پارچه های گل و بوته ،پارچه های سنتی و ملحفه های اسپرت و پارچه قلبی ، پارچه ملحفه های ساده در رنگ های مختلف تولید می‌کنند که هر کس بر اساس سلیقه ای که دارد می‌تواند پارچه و ملحفه ای خود را خریداری کرده و برای دوخت روتختی و تشک استفاده کنند. جنس پارچه از پنبه و کتان می باشد که بسیار جنس مقامی دارد و قابل شستشو است که رنگ آن از بین نمی‌رود و دچار پرز نمی‌شود و ماندگاری آن را نسبت پارچه های ملحفه ای دیگر بسیار بالاتر می باشد.

پارچه های ملحفه های بر اساس کیفیت و رنگ بندی ها دسته‌بندی می‌شود و قیمت های آنها کاملا متفاوت می باشد هر چقدر ضخامت و لطافت پارچه بیشتر باشد قیمت آن بیشتر و نازکی و خشن بودن پارچه باعث کاهش قیمت آن محسوب می‌شود که معمولاً در تولیدی های روتختی و روتشکی بیشترین استفاده را دارد.

فروش عمده پارچه ملحفه ای طرح قلب

فروش عمده پارچه ملحفه ای طرح قلب فروش عمده پارچه ملافه ای طرح قلب در مرکزی که ما به شما معرفی کردیم صورت می گیرد شما میتوانید از این مرکز پارچه ملحفه ای شیک و زیبا را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید. تولید پارچه ملحفه ای با کیفیت بسیار عالی و جنس مرغوب تولید می شود چرا که از مواد اولیه درجه یک و کاملاً طبیعی در ساخت این پارچه ها استفاده شده که برای بدن ایجاد حساسیت و اگزما نمی‌ کند و جنس لطیفی دارد و می‌ تواند تا مدت ها قابل استفاده باشد بدون اینکه کیفیت و رنگ و جنس خود را از دست بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما