فروش ویژه پارچه ملحفه ای زیبا

پارچه ملحفه ای یکی از پر مصرف ترین مدل های پارچه به حساب می آید، زیرا ملحفه ها باید زود به زود شسته و تعویض شوند و بسیار کاربردی هستند. ما به شما توصیه می کنیم برای تهیه پارچه ملحفه ای زیبا و با کیفیت حتما به کارهای خاص و بی نظیر نساجی ندا سر بزنید. این مجموعه با برندهای زیاد و معتبری کار می کند که بازار را در دست گرفته اند و از سراسر کشور مشتریان زیادی دارند. فروش ویژه پارچه های ملحفه ای از این سایت آغاز شده، این موقعیت استثنایی را از دست ندهید و با ما در ارتباط باشید.

فروش ویژه پارچه ملحفه ای زیبا

بررسی جنس پارچه ملحفه ای باکیفیت

بررسی جنس پارچه ملحفه ای باکیفیت جنس پارچه ملحفه ای در زیبایی آن هم تاثیرگذار است، یک ملحفه با کیفیت از نخ مرغوب بافته شده و براق و شفاف است. رنگ های به کار رفته در آن زنده و زیبا هستند. ملحفه ی جنس خوب باید نرم و لطیف باشد و میزان نخ و پنبه ی آن زیاد باشد. علاوه بر این استحکام و دوام بالایی داشته باشد و در هنگام شستشو پاره و فرسوده نشود. ثابت بودن رنگ یکی دیگر از مزیت های پارچه ملحفه ای با کیفیت است.

در هنگام خرید دقت نمایید پشت و روی ملحفه تقریبا یکسان باشد اگر پشت ملحفه سفید و تنها روی آن نقش و نگار داشته باشد آن پارچه مرغوب و رنگ ثابت نیست و با یک بار شستشو بی رنگ می شود. نخی بودن ملحفه به سبکی و لطافت آن کمک می کند و علاوه بر اینکه شستشوی راحت تری خواهد داشت، ایجاد حساسیت و خارش نمی کند و با پوست سازگاری بیشتری دارد.

مجموعه مذکور مرکز سفارش پارچه ملحفه ای درجه یک و مطمئن است و شما می توانید با اطمینان خاطر از این مرکز به صورت عمده ملحفه های رنگارنگ و زیبا را سفارش دهید. این شرکت با برندهای شناخته شده همانند ریسمان، نگین، سرمه، ماهور، آرزو، طاها، طوبی، پرنس، ترک، پارامونت، رادو و… کار می کند و محصولاتی بی نظیر وارد بازار می کند که رضایت مشتریان را به دنبال داشته و روز به روز بر تعداد سفارش دهندگان افزوده می شود.

قیمت پارچه ملحفه ای راه راه

قیمت پارچه ملحفه ای راه راه انواع پارچه ملحفه ای زیگزاگ، ملحفه ای راه راه و طرح های اسپرت در این مجموعه با نخ های خالص و درجه یک تولید می شود که برای روتختی های دخترانه و پسرانه مناسب هستند. قیمت این ملحفه های جذاب و خاص از تمامی برندهای موجود در بازار مناسب تر بوده و حتی با حذف واسطه ها و خرید مستقیم تخفیفات بیشتری شامل محصولات خواهد شد.

برندهای نیک بافت یزد، کاپیتال تکس، پرنسس، ستایش، دیاموند، اسپشیال، آنجل، توپراک، فیلور، رویال و… همگی با این مجموعه همکاری دارند و می توانید تمامی این ملحفه ها را با خیال راحت خریداری و استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما