مرکز فروش پارچه ملحفه ای لایکو

هر تخت خوابی نیازمند پارچه ملحفه ای است و هر چه کیفیت این پارچه بالاتر باشد احساس رضایتمندی بیشتری خواهید داشت. پارچه ملحفه ای لایکو یکی از بهترین برندهای این حوزه است که از کیفیت بالایی برخوردار است.
آیا پارچه ملحفه ای لایکو را می شناسید؟ از ویژگی های این پارچه ملحقه ای چه مقدار مطلع هستید؟
هر فردی برای تهیه ملحفه تشک و بالشت خود به دنبال بهترین مارک و برند در زمینه تولیدات پارچه های ملحفه ای است زیرا برای همه استفاده کننده گان این نوع از پارچه کیفیت از اولویت بالایی برخوردار است زیرا مصرف کننده گان پارچه های ملحفه ای بدنبال پارچه هایی هستند که از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد و همچنین در اثر شستشو دچار رنگ پریدگی نشود.
پارچه ملحفه ای لایکو یکی از بهترین نمونه های پارچه های ملحفه ای در بازار است. این شرکت در تولید ملحفه ها از دو نوع پارچه ساتن و نخ استفاده میکند و پارچه های ملحفه ای در عرض های 160، 240 و 290 سانتی متری برای تخت های دونفره و یک نفره طراحی و تولید می کند و مصرف کننده گان متناسب با نیاز خود هر یک از این نوع پارچه ها را می توانند در نمایندگی های فروش شرکت لایکو تهیه کنند و همچنین میتوانند پارچه مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

فروش پارچه ملحفه ای

شرکت لایکو در سال 1353 با نام دوپ به منظور تولید پوشاک تاسیس شد و در سال 1355 شرکت ایران لایی در تبریز با هدف تولید کالای خواب با واردات ماشین آلات بافندگی آغاز به کار کرد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی به رشد مطلوبی دست یافت و در سال 70 با تهیه ماشین آلات رنگریزی، خط رنگرزی شرکت را راه اندازی کردند و امروز پس از 43 سال این شرکت یکی از بهترین تولید کننده گان کالای خواب است.

منبع: پوشاک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما